Ενας εύκολος και ανέξοδος τρόπος για να ξεχωρίσετε στο μυαλό των πελτών σας

Λένε ότι η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά. Πράγματι, μια από τις βασικές αρχές εξυπηρέτησης του πελάτη είναι να τον ευχαριστήσετε που σας επέλεξε. Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με διάφορους τρόπους (π.χ. λεκτικά, αποστολή newsletter), ή να ακολουθηθεί μια πιο ρηξικέλευθη προσέγγιση, όπως έκανε ο Γρηγόρης στο Μαρούσι (βλ. φωτογραφία).

Μην ξεχνάτε ότι αυτό είναι συνήθως το τελευταίο μήνυμα που λαμβάνει ο πελάτης μετά την επίσκεψή του στις εγκαταστάσεις σας. 

Μία δυνατή τελευταία εντύπωση θα μπορούσε να αποτυπωθεί πιο εύκολα στη συνείδηση των πελατών σας και να ενδυναμώσει το brand σας.

Σχόλια