Οταν το χαμόγελο πουλάει

Κάτι περίεργο συμβαίνει στα καταστήματα της βρετανικής αλυσίδας γρήγορου φαγητού Pret Α Manger - εκτός του ότι σερβίρει σάντουιτς που περιέχουν μαγιονέζα με χαμηλά λιπαρά ή αβοκάντο. Στο ταμείο τούς ρωτούν «τι κάνετε;» και φαίνεται να το εννοούν.

Ο Κλάιβ Σλι, CEO της εταιρείας, δηλώνει ότι προσλαμβάνουν, δίνουν μπόνους και προαγωγές με βάση «αξίες» όπως ο πρόσχαρος χαρακτήρας. Οι νεοπροσληφθέντες στέλνονται δοκιμαστικά για μια εξάωρη βάρδια σε ένα κατάστημα και στο τέλος της ημέρας οι εργαζόμενοι ψηφίζουν για το αν πρέπει να μείνουν ή όχι. Επίσης τα μπόνους δεν δίνονται μεμονωμένα αλλά σε όλη την ομάδα ενός μαγαζιού. Η αλυσίδα έχει «μυστηριώδεις πελάτες» που επισκέπτονται τα καταστήματα κάθε εβδομάδα. Αυτοί δίνουν κριτικές για κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά και αν αξιολογήσουν το κατάστημα ως «εξαιρετικό» όλοι οι υπάλληλοι παίρνουν 73 δολ. έξτρα την εβδομάδα. Το αποτέλεσμα; Κάθε πελάτης περιμένει το πολύ ένα λεπτό στο ταμείο για την παραγγελία του και όχι περίπου το 10λεπτο που είναι ο μέσος όρος αναμονής στα Starbuck's. Αλλωστε «Pret A Manger στα γαλλικά σημαίνει έτοιμο για φάγωμα όχι για αναμονή», όπως λέει και ο κύριος Σλι. Αυτό αρέσει και το επιβεβαιώνουν και οι πωλήσεις αυτού του έτους που έχουν αυξηθεί κατά 40% σε σύγκριση με πέρυσι στα 34 καταστήματα της Pret.

Πηγή: ΤΑ ΝΕΑ

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia