Σάββατο, 26 Μαΐου 2012

Η ταβέρνα του Kρητικού στη Σαντορίνη και το... loss leader

Πριν από πολλά χρόνια είχα ταξιδέψει στη Σαντορίνη. Θυμάμαι ακόμη την ξαδέρφη μου να με προτρέπει να επισκεφτώ την ταβέρνα του Κρητικού με τις πληθωρικές του μπριζόλες. Πράγματι, η επίσκεψη μου στην εν λόγω ταβέρνα ήταν μια αξέχαστη εμπειρία, η οποία σημαδεύτηκε από την extra large μοσχαρίσια μπριζόλα που παρήγγειλα, περισσότερο από περιέργεια, καθώς ήταν αδύνατο να φαγωθεί σε μια επίσκεψη (η μισή φαγώθηκε την επόμενη μέρα).
Θυμήθηκα λοιπόν αυτό το συμβάν πρόσφατα, όταν ένας φίλος του μπλογκ μου έστειλε μια φωτογραφία με την extra large μερίδα του Κρητικού.

Τώρα, αν αναρωτιέστε πώς είναι δυνατό μία τέτοια μπριζόλα να τιμολογείται στην τιμή των 8 ευρώ (τουλάχιστον τόσα πλήρωσα τότε), η απάντηση είναι απλή. Το προϊόν αυτό, στην ορολογία του μάρκετινγκ, αποκαλείται loss leader, πρόκειται δηλαδή για ένα προϊόν που πωλείται κάτω από το κόστος ή με ελάχιστο περιθώριο κέρδους, με στόχο να προσελκύσει κόσμο στο κατάστημα, που θα καταναλώσει και άλλα προϊόντα, τα οποία και θα αποφέρουν αξιοσημείωτα κέρδη στην εταιρεία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου