Πέμπτη, 12 Ιουλίου 2012

Η εξυπηρέτηση πελατών στα Jumbo

Για τα Jumbo ήθελα να γράψω πολύ καιρό τώρα. Θυμάμαι και έναν μαθητή μου, πρώην εργαζόμενο εκεί, που μου είχε πει ότι στη συγκεκριμένη εταιρεία η εξυπηρέτηση πελατών δεν είναι το δυνατό της σημείο. Την προηγούμενη εβδομάδα λοιπόν αγοράσαμε ένα παιδικό σωσίβιο από τα Jumbo στο Smart Park.
Ελλατωματικό. Στην απόδειξη -ευτυχώς που την κοιτάξαμε- έγραφε ότι αλλαγές σε ελλατωματικά προϊόντα γίνονται δύο φορές μόνο την εβδομάδα (Δευτέρα και Σάββατο 2-6). 
Ωραία, αν δεν σε βολεύει εκείνες τις ώρες, δεν έχεις καμία τύχη. Πήγαμε τη Δευτέρα στις 5.30. Για συγγνώμη ούτε λόγος. Εμείς φταίγαμε που διαλέξαμε το προβληματικό. Πήραμε και ένα καροτσάκι, το οποίο μετά από μια βόλτα στο πάρκο απώλεσε τη μία του ρόδα. Οταν το επιστρέψαμε, μπορείτε να φανταστείτε την απάντηση που μας έδωσαν. Ηταν περασμένες 6, εξάλλου.
Αν για πολλές εταιρείες ''Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο'', το σίγουρο είναι ότι για τα Jumbo αυτό δεν ισχύει. Ο πελάτης έρχεται σε δεύτερη μοίρα. Οφείλει να υπακούσει στις πολιτικές της εταιρείας. Ολοι δουλεύουν για το αφεντικό. Για τον πελάτη, κανείς.
Κρίμα, γιατί μιλάμε για μια εταιρεία που θεωρείται επιτυχημένη, με παρουσία και στα Βαλκάνια. Αν πάντως νομίζετε ότι οι ισχυρισμοί μου είναι υπερβολικοί, πληκτρολογήστε στη μηχανή αναζήτησης ''παράπονα Jumbo'' για να δείτε τα αποτελέσματα. Οι αρνητικές κριτικές είναι τόσο πολλές, κάτι που αποτυπώνει το επίπεδο αυτής της εταιρείας, που αδιαφορεί ακόμη και για τη διαδικτυακή της φήμη.

9 σχόλια:

  1. Σήμερα το απόγευμα, επισκεφτήκαμε με τη γυναίκα μου (9 μηνών έγγυος) το jumbo Αμαρουσίου. Ο δυστυχήσ λόγος επίσκεψης ήταν η αντικατάσταση ενός αποστειρωτή που μας έκαναν δώρο γιατί δεν χωρούσαν τα μπιμπερό που ήδη είχαμε. Φυσικά και δεν γνωρίζαμε για τις ειδικές συνθήκες αντικατάστασης και αφού η υπάλληλος με ενημέρωσε ότι Δευτέρα γίνονται αλλαγές μόνο σε ελαττωματικά προιόντα, ζήτησα την κατανόησή της για την θέση της συζύγου μου και την αποδοχή της αλλαγής. Φυσικά και δεν το συζήτησε, οπότε της ζήτησα να καλέσει τον προϊστάμενο. Ήρθε λοιπόν ένας με ένα ακουστικό κρεμάμενο από το αυτί, με ύφος 30 καρδιναλίων και 20 αρχιεπισκόπων και αφού ρίχνει ένα παρηγορητικό ύφος στην γυναίκα μου λόγω της κατάστασής της, μου λέει μια από τα ίδια ή κατά λέξη : ” ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΔΕΥΤΕΡΕΣ”.
    Για να μην τα πολυλογώ, αφού με κράτησε η γυναίκα να μην του φέρω τον αποστειρωτή κολάρο και φτύνει πιπίλες για κανένα μισάωρο, οι σκέψεις μου είναι οι εξής:
    Αναπαράγω εσάς και τον ΟΜΙΛΟ σας
    Αγαπητοί, αν δεν έχετε ελαττωματικο προιόν Δευτέρα προς αντικατάσταση, το σπάτε στο κεφάλι όποιου υπαλλήλου σας μιλήσει κάπως και συγχρόνως βάσει πολιτικής του ομίλου αυτομάτως γίνεται δεκτή η αντικατάσταση (έγινε ελαττωματικό) και πάνω απ’όλα ξεδίνεις και λίγο ρε αδελφέ.
    Αυτοί καλά ξηγιούνται, το θέμα είναι εμείς τί κάνουμε.
    Πλακώστε τις καταγγελίες ( δεν είναι τίποτα, ένα τηλεφώνημα στοιχίζει), να πλακώνει η δίωξη, υγειονομικό, πυροσβεστική, ΣΔΟΕ, προστασία καταναλωτών κ.α., 5-6 φορές την ημέρα, να δείτε που θα βάλει την πολιτική του ο όμιλος.
    Δυσφημείστε παντού, απλά ενημερώνοντας για την πραγματικότητα. (δύναμη Διαδικτύου)
    Σχετικά με αυτούς που υποστηρίζουν την νοοτροπία τους, είναι αστείο και να απαντηθούν τα σχόλιά τους.
    Για αυτούς που ψιλοεπιχειρηματολογούν, κύριοι καταλαβαίνω την θέση σας
    , χωρίς αυτό να σημαίνει όμως ότι αν σας πουν να πάτε να αναπαραχτείτε εσείς θα πάτε να το κάνετε κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ποτέ στα jumbo! Κάθε φορά που πάνε τα παιδιά μου εκεί, τα αναγκάζουνε να αφήνουνε οποιαδήποτε τσάντα τους και την προσωπική τους, στην είσοδo. Αυτό φυσικά δεν το κάνουνε εάν είναι κάποιος μεγάλος μαζί τους, αλλιώς ...κατά την είσοδο τους 100% το αντικλεπτικό μηχάνημα θα κτυπήσει!!!! Δηλαδή θα πρέπει όλα τα παιδιά να είναι κλέφτες???? Ποτέ, ποτέ στα Jumbo!!!! υπάρχουν κι άλλα μαγαζιά που πουλάνε επώνυμα προιόντα με καταπληκτική εξυπηρέτησή. Γιατί να αγοράζουμε τα κινέζικα μίας χρήσης και μάλιστα με τέτοια ταλαιπωρία στο θέμα της αλλαγής? γιατί????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ...χωρίς τα Jumbo δεν ζούμε? Μια χαρά ζούμε!!! Ένα καλοστημένο παζάρι είναι, όλα τάχα φθηνά κ ο κόσμος προβατάκια βοηθάει τον "κακομοίρη" αφεντικό του Jumbo.Ούτε ένα ευρώ για τα κινεζικά τους. Πήγα σ'αυτούς τους μ....ες στο καινούριο κατάστημα των Σερρών, παρκάρω την μηχανή και βγαίνει μια π..τ..να και μου λέει απαγορεύεται εδώ...κ θα σου κάνω εγώ την χάρη να σου δώσω τα λεφτά μου, βρε αι στο δ...λο από'δω και ακόμη παρά πέρα.
    Εεεε παιδιά εκεί στα Jumbo δεν βλάπτει κ λίγο ευγένεια. Συγνώμη για τα λόγια μου αλλά κ λίγα έγραψα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι η μεγαλύτερη "οφθαλμπαπάτη" στην κυριολεξία! Χάος από παιχνίδια και ψιλικά αλλά εντελώς "κενά" από ποιότητα. Και η εξυπηρέτηση πελατών στο κατάστημα Καρδίτσας-Τρικάλων... για κλάματα! Ερασιτέχνες της πλάκας που σε βγάζουν από τα ρούχα σου με τις βλακείες περί ωραρίου, ελέγχου από επόπτη, από διευθυντή και δεν συμμαζεύεται. Μακρυά από αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα,πήγα και εγώ σήμερα για να πάρω κατι πλανήτες για την κόρη μου,όταν ξαφνικά βλέπω μπροστά μου μία ανοικτή συσκευασία για να βοηθήσω την πιάνω στα χέρια μου "μέγα λάθος" αρχίζει να μου φωνάζει μια κοπέλα από την άκρη του διαδρόμου ότι δεν επιτρέπετε να ανοίγω τις συσκευασίες μάταια προσπαθούσα να της δείξω ότι η κόλλα στη συσκευασία ήταν μαύρη από την βρόμα που είχε πιάσει όλον αυτόν τον καιρό που ήταν ανοικτή, επέμενε ότι με είδε να την ανοίγω .Ζήτησα να δούμε τις κάμερες , μάταια δεν έχουμε ήταν η απάντηση , ήρθε και ο προιστάμενος ο οποίος συμφωνούσε με την υπάλληλο .Αφού τους σκυλόβρισα έφυγα εκνευρισμένη ψάχνοντας στην υποδοχή το τηλ. παραπόνων που όπως μου είπαν υπάρχει"σιγά που το βρήκα μου είπαν εκεί να ψάξω στο internet να το βρώ". Όλα αυτά έγιναν στο SMART PARK. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι τύποι είναι τραγικοί. Δεν υπάρχει το παραμικρό ίχνος σεβασμού απέναντι στον πελάτη.

      Διαγραφή
  7. Επισκεφθήκαμε το jumbo Αλίμου για μια αποκριάτικη στολή. Ενώ δεν μας άφησαν στο κατάστημα να ανοίξουμε την στολή να δούμε το ύφασμα, όταν φτάσαμε σπίτι και ενώ εγώ δοκίμασα τη στολή, παρατήρησα ότι είχε ένα ελάττωμα. Ενώ η μέρα ήταν η κατάλληλη για ελαττωματικά προιόντα, όταν ζήτησα να μου την αλλάξουν με κάποια άλλη, μου απάντησαν πως δεν υπήρχε δυνατότητα αλλαγής και με κατηγορησαν ότι το ελάττωμα στην στολή το προκάλεσα εγώ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ JUMBO!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή