Παρασκευή, 28 Νοεμβρίου 2014

Η Coca-Cola βγάζει το δικό της γάλα

Μεγαλόπνοο σχέδιο από την Coca-Cola, που μπαίνει δυναμικά στην αγορά γάλακτος, παρασκευάζοντας ένα προϊόν που μπορεί μεν να έχει τσιμπημένη τιμή, εντούτοις φιλοδοξεί να κατακτήσει σημαντικό μερίδιο.
Το γάλα θα πωλείται με την επωνυμία «Fairlife» και θα πωλείται σε διπλάσια τιμή από τις υπόλοιπες ανταγωνιστικές συσκευασίες. Το νέο προϊόν, που θα προωθηθεί ως γάλα πολυτελείας, αναμένεται να βγει στα ράφια των καταστημάτων  τον Δεκέμβριο.
Τι το ιδιαίτερο θα έχει το γάλα της Coca-Cola; Δεν θα περιέχει λακτόζη, θα έχει 50% περισσότερη πρωτεΐνη και ασβέστιο από το κανονικό γάλα, ενώ θα έχει και 30% λιγότερη ζάχαρη. Η γεύση του θα είναι καλύτερη από το απλό γάλα, αν και, όπως αναφέρουν τα στελέχη της εταιρείας, θα έχει διπλάσια τιμή από το γάλα σε χάρτινη συσκευασία. Το νέο γάλα θα προέρχεται από ειδικές φάρμες, ενώ θα περνάει από ειδικό φιλτράρισμα.

Η αγορά του γάλακτος θα αποτελέσει σημαντική πρόκληση για τον αμερικάνικο κολοσσό στο χώρο των αναψυκτικών και των χυμών, καθότι μέσω της διαφοροποίησης (diversification) διεισδύει σε μια αγορά άγνωστη γι’ αυτήν, με έντονο ανταγωνισμό. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου