Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου 2016

Οι 8 πιο παράλογες απαιτήσεις πελατών ξενοδοχείου

Το 2016 η Τrivago παρουσίασε μια συλλογή με τα τα οκτώ πιο παράλογα αιτήματα που εξέφρασαν επισκέπτες κατά τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο, αποδεικνύοντας περίτρανα ότι «ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο»…

8 – Το ασήκωτο πιστολάκι για τα μαλλιά!
Σε αυστριακό ξενοδοχείο πελάτης τηλεφωνεί στη ρεσεψιόν. Έχει μόλις λουστεί και αντιμετωπίζει ένα σοβαρό πρόβλημα: το πιστολάκι των μαλλιών είναι πολύ βαρύ. 

7 – Σταματήστε τους ανεμόμυλους
Πελάτης ξενοδοχείου έξω από το Άμστερνταμ απαίτησε να σταματήσει η κίνηση των ανεμόμυλων, καθώς οι ακτίνες τους, που περιστρέφονται τόσο γρήγορα, του προκαλούν πονοκέφαλο. 

6 – Δεν μπορώ να βρω το ξενοδοχείο στον πλοηγό… θα μείνω δωρεάν!
Οι πελάτες ενός ξενοδοχείου δεν κατάφεραν, παρά την επίμονη προσπάθειά τους, να βρουν τη διεύθυνση του ξενοδοχείου στο browser τους. Ο πελάτης καλεί λοιπόν τη ρεσεψιόν απαιτώντας δωρεάν διαμονή, λόγω των δυσκολιών που αντιμετώπισε.

5 – Αγάπη, συρρίκνωσα το κρεβάτι!
Ο πελάτης κατεβαίνει στη ρεσεψιόν και δηλώνει: «Το κρεβάτι ήταν πολύ ψηλό…».
Τι έκανε; Μόλις είχε πριονίσει τα πόδια του κρεβατιού προκειμένου αυτό να ανταποκριθεί στις προσδοκίες του.

4 – Το χρώμα των σεντονιών δεν ταιριάζει με το χώρο!
Στην Ισπανία, πελάτης παραπονέθηκε για τη χρωματική επιλογή των σεντονιών που -κατά τη γνώμη του- δεν ήταν σε αισθητική αρμονία με τον υπόλοιπο χώρο του δωματίου!

3 – Δεν υπάρχει κόπτης αυγών;
Η ρεσεψιονίστ νορβηγικού πολυτελούς ξενοδοχείου, λέει στον πελάτη: «η σουίτα διαθέτει πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα». Όμως ο πελάτης αισθ
άνεται εξαπατημένος, καθώς δεν βρίσκει ένα απολύτως απαραίτητο εργαλείο κουζίνας, τον κόπτη αυγών…

2 –  H ξεχασμένη ταμπέλα «Do not disturb»
Πελάτης ξενοδοχείου στη Φινλανδία, την πρώτη νύχτα διαμονής του, βγαίνει έξω ενώ, όντας αφηρημένος, έχει αφήνει έξω από το χερούλι της πόρτας την κάρτα «Μην ενοχλείτε». Όταν επιστρέφει, υποθέτοντας ότι το σήμα έχει τοποθετηθεί από το προσωπικό, περιμένει σιωπηλά στον διάδρομο.
Μετά από ώρες, μεταβαίνει στη ρεσεψιόν και με χαμηλή φωνή ρωτάει: «Συγγνώμη, μήπως μπορούν να βγουν από το δωμάτιο μου τώρα;».

1 – Το newsletter του χωρισμού
Ελληνας ξενοδόχος έστειλε μαζικά e–mail για να ευχηθεί στους πελάτες του «Χρόνια Πολλά & Καλά Χριστούγεννα». Λίγες ώρες μετά εισέρχεται ένα απαντητικό e–mail από έναν οργισμένο πελάτη, στην κοινή συνομιλία, που γράφει:
«Εξαιτίας αυτού του e–mail με χωρίζει η γυναίκα μου. Εντός των ημερών θα σας αποστείλω συνημμένα όλα τα έξοδα διαζυγίου. Προς όλους τους υπόλοιπους παραλήπτες: παραμένω μόνος. Γιώργος, 27 ετών, 1,85 αρρενωπός, οικονομικά ανεξάρτητος με σίγουρη και καλά αμειβόμενη δουλειά, αρκετά κοινωνικός. Ανοιχτός σε προτάσεις. ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΣΠΙΤΙ»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου