Monthly Flavors. Παραδοσιακά προϊόντα κάθε μήνα έξω από την πόρτα σου

Η Monthly Flavors είναι μία καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει την δυνατότητα στον καταναλωτή να λαμβάνει κάθε μήνα ένα καλάθι γεμάτο με 5-6 μεσογειακά προϊόντα από νέους παραγωγούς, από κάθε γωνιά της χώρας. Πρόκειται για το μοντέλο συνδρομητικών πωλήσεων με κουτιά-έκπληξη, το οποίο είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στην Αμερική.

Εμπνευστές αυτή της πρωτοποριακής υπηρεσίας είναι οι Γιάννης Βούλτσης και Παναγιώτης Παπαδόπουλος, δύο επιχειρηματίες διακατεχόμενοι αμφότεροι από αγάπη για τη μεσογειακή κουζίνα, την υγιεινή διατροφή και κατ’ επέκταση τα αγνά παραδοσιακά προϊόντα.

Όλα ξεκίνησαν όταν ο κος Βούλτσης, έχοντας ασχοληθεί με τον χώρο των εξαγωγών ελληνικών προϊόντων και αντιμετωπίζοντας μια σειρά από εμπόδια, που είχαν να κάνουν κυρίως με τη διανομή (κυρίως την αδυναμία να βρουν θέση στο ράφι), το branding και το μάρκετινγκ, σκέφτηκε ότι θα έπρεπε να υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος ώστε να γνωρίσουν οι ξένοι καταναλωτές τα εξαιρετικά ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.

Τότε συνέλαβαν την ιδέα των συνδρομητικών πωλήσεων. Αντί λοιπόν ο καταναλωτής να επισκεφθεί ένα κατάστημα και να ενδιαφερθεί να αγοράσει ένα προϊόν από το ράφι, σκέφτηκαν, θα ήταν πιο αποτελεσματικό αν τα προϊόντα κατέφθαναν στο σπίτι του καταναλωτή, απαλλάσοντάς τον από την ταλαιπωρία της αναζήτησης.

Ο τρόπος λειτουργίας είναι εξαιρετικά απλός. Ο ενδιαφερόμενος κάνει εγγραφή στο site της εταιρείας. Μετά την εγγραφή και κάθε μήνα θα παραλαμβάνει ένα κουτί με γευστικά και υγιεινά προϊόντα που επιλέγει η ομάδα της Monthly Flavors – οι πληρωμές γίνονται μέσω χρεωστικής κάρτας ή Paypal (η μηνιαία χρέωση για αποστολές εντός Αττικής είναι 29 ευρώ).


Με αυτόν τον τρόπο οι συνδρομητές, όπου και να βρίσκονται, κάνουν ένα «γευστικό ταξίδι» στις διάφορες περιοχές της Ελλάδας, δοκιμάζοντας νέα, άγνωστα γι’ αυτούς, προϊόντα, με την ελπίδα να τα εντάξουν στην καθημερινή τους διατροφή. Για παράδ
ειγμα στο πρώτο κουτί συμπεριλήφθηκε μια εκπληκτικής γεύσης σάλτσα από ρόδι από την rodihellas. Σε κάθε κουτί υπάρχει μια ολοκληρωμένη γευστική εμπειρία, π.χ.  σνακ, γλυκό, συνοδευτικό. Στα άμεσα σχέδια υπάρχουν και κουτιά με γεωγραφικούς προσδιορισμούς, π.χ. γεύσεις της Κρήτης.

Μολονότι αρχικά το εγχείρημα των δύο ανδρών απευθυνόταν στους ξένους καταναλωτές, ιδιαίτερα αυτούς που επιθυμούν να έρθουν για πρώτη φορά σε επαφή με τη μεσογειακή διατροφή, δεν θα αργήσουν να αντιληφθούν ότι μία αξιόλογη αγορά-στόχο θα μπορούσαν να αποτελέσουν και οι Ελληνες, κυρίως αυτοί που θέλουν να πειραματιστούν και να δοκιμάσουν «ιδιαίτερα» προϊόντα -που δεν τα βρίσκει κανείς εύκολα, ούτε στα σούπερ μάρκετ και συχνά ούτε καν στα delicatessen- τα οποία φέρουν την σφραγίδα και το μεράκι Ελλήνων παραγωγών.

Όσο για τα κριτήρια επιλογής των προϊόντων, αυτά είναι ιδιαίτερα αυστηρά, καθώς ότι προορίζεται για τον τελικό καταναλωτή θα πρέπει πρώτα να δοκιμαστεί από τους δύο ιδρυτές, οι οποίοι κάθε μήνα οργώνουν τη χώρα ανακαλύπτοντας νέες γεύσεις από ανερχόμενους παραγωγούς. Προσδίδουν μάλιστα ιδιαίτερη σημασία στην προσωπική επαφή με τους παραγωγούς, προσπαθώντας πάντα να εντοπίσουν αξιόλογους –άγνωστους στο ευρύ κοινό- παραγωγούς που φροντίζουν, ώστε τα προϊόντα τους να είναι υψηλής ποιότητας και να έχουν προσεγμένες και καλαίσθητες συσκευασίες.


Σήμερα, έναν μόλις χρόνο μετά την ίδρυσή της, η Monthly Flavors, η οποία έχει απασχολήσει και ξένα Μέσα, έχει καταστεί πρεσβευτής της μεσογειακής διατροφής σε 11 χώρες, με τη Γερμανία και την Αγγλία (χώρες με έντονο ελληνικό στοιχείο) να βρίσκονται πρώτες στη λίστα.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia