Τετάρτη, 7 Ιουνίου 2017

Ξενοδοχείο στην Κρήτη μηνύει ζευγάρι Βρετανών τουριστών...

Το πεντάστερο ξενοδοχείο Caldera Palace στην Κρήτη μηνύει ζευγάρι Βρετανών για 170.000 λίρες, καθώς φέρεται να έκανε δόλια δήλωση ασθενείας κατά τις διακοπές του, με τρία χρόνια καθυστέρηση…

Ηταν πια θέμα χρόνου το φαινόμενο του τουρισμού των αποζημιώσεων (για το οποίο έχω γράψει παλαιότερα) να φθάσει και στη χώρα μας, μετά την Κύπρο, την Ισπανία και την Πορτογαλία. Πρόκειται για μια πρακτική που ακολουθείται σχεδόν αποκλειστικά από Βρετανούς παράγοντες και τουρίστες. Υπενθυμίζεται ότι οι αιτήσεις αποζημίωσης για λόγους ασθενείας από Βρετανούς τουρίστες παρουσιάζουν αύξηση 700% τους τελευταίους 18 μήνες - οι ψευδείς απαιτήσεις αποζημίωσης λόγω ασθενείας, κοστίζουν στους Ισπανούς ξενοδόχους περίπου 60 εκατ. ευρώ ετησίως.

Το εν λόγω ζευγάρι ισχυρίστηκε το 2016 ότι αρρώστησε, μόνο για μια μέρα, κατά τη διάρκεια της διαμονής τους Caldera Palace το 2013. Οι Βρετανοί προχώρησαν σε αυτή την ενέργεια, απαιτώντας 10.000 λίρες, όταν τους προσέγγισαν κάποια άτομα, γνωστοί ως "ambulance lawyers", δηλαδή "δικηγόροι των ασθενοφόρων’’, οι οποίοι καθοδηγούν τους τουρίστες να υποβάλουν παράπονα απαιτώντας αποζημιώσεις - η δική τους αμοιβή είναι συνάρτηση του αν ο τουρίστας λάβει αποζημίωση και πόση.

Ως απάντηση, το ελληνικό ξενοδοχείο μήνυσε το ζευγάρι των Βρετανών για 170.000 λίρες, για ζημιά που υπέστη στη φήμη του, επειδή δήλωσε ψευδώς ότι τα φαγητά και τα ποτά του θέρετρου τους αρρώστησαν. Στη δικογραφία, αναφέρεται ότι το ζευγάρι απολάμβανε τις διακοπές του και κατανάλωνε “μεγάλες ποσότητες” αλκοόλ (ισχυρισμοί που επιβεβαιώνονται από τις αναρτήσεις του στα social media) τη στιγμή που υποτίθεται ότι ήταν άρρωστο.

Το ζευγάρι επιδιώκει τώρα, όντας τρομοκρατημένο από τη δυσμενή εξέλιξη, να ανακαλέσει την αίτηση και μεταθέτει τις ευθύνες στην εταιρεία διεκδίκησης αποζημιώσεων που το προσέγγισε. Ισχυρίστηκε επίσης ότι η εταιρεία είχε υπερβάλει στις απαιτήσεις του στο δικαστήριο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου