Τετάρτη, 30 Αυγούστου 2017

Εξυπηρέτηση στον Κωτσόβολο. Το πιο σύντομο ανέκδοτο

“Περιμέναμε 10 λεπτά για να έρθει κάποιος να μας εξυπηρετήσει. Δεν ήρθε κανείς. Φύγαμε. Μάλλον εκεί στον Κωτσόβολο το έχετε αντιληφθεί ανάποδα: δεν πάει ο πελάτης στον υπάλληλο, αλλά ο υπάλληλος στον πελάτη.”
Αυτό το μήνυμα άφησα σήμερα στον Κωτσόβολο (τόσο στον εταιρικό λογαριασμό στο Facebook όσο και στα Google Reviews, όπου τους βαθμολόγησα με δύο αστέρια) όχι επειδή είμαι «ψείρας» (καλά, μπορεί να είμαι και λίγο), αλλά επειδή, ίσως και λόγω επαγγέλματος, δεν ανέχομαι την άθλια εξυπηρέτηση. Από ότι είδα μάλιστα η εν λόγω εταιρεία έχει 928(!!!)κριτικές με ένα αστέρι και 2000 με πέντε (μ.ο. 3,6), οπότε μάλλον δεν ήμουν ο μόνος που είχα πρόβλημα.
Είχαμε καταλήξει λοιπόν σε μία συγκεκριμένη σκούπα με τη σύζυγό μου. Πήγαμε στο κατάστημα του αεροδρομίου και για 10 λεπτά περιμέναμε κάποιον να έρθει να μας εξυπηρετήσει (απαράδεκτο, ιδιαίτερα όταν οι εταιρείες γνωρίζουν ότι μετά την προβολή διαφημίσεων στην τηλεόραση θα έχουν αυξημένη πελατεία)
. Δεν ήρθε κανείς. Ρωτήσαμε από εδώ, ρωτήσαμε από εκεί, τελικά τον υπεύθυνο για το συγκεκριμένο τμήμα δεν τον είδαμε ποτέ. Η δε σκούπα που ψάχναμε ενώ διαδικτυακά ήταν στα 166 ευρώ, από 220, εκεί ήταν 209 ευρώ…
Αδυνατώ να αντιληφθώ τη λογική ορισμένων καταστημάτων. Κάποιοι ίσως θεωρούν ότι ο πελάτης πάει στον πωλητή, ενώ ισχύει το αντίθετο. Αν αυτό θεωρούν ότι είναι εξυπηρέτηση του πελάτη, τότε μάλλον βρίσκονται σε λάθος χώρο. Λοιπόν, εξυπηρέτηση του πελάτη είναι να «επενδύσεις» στο προσωπικό, ώστε όταν ο πελάτης εισέλθει στο κατάστημα να υπάρχει επαρκές και καταρτισμένο προσωπικό προκειμένου να τον εξυπηρετήσει άμεσα και αποτελεσματικά. Αν δεν το κάνεις αυτό, ο πελάτης θα φύγει και θα βρει αυτό που θέλει αλλού. 
Αν κάποιοι κάνουν «εκπτώσεις» στην εξυπηρέτηση, για να εξοικονομήσουν κεφάλαια (ενώ την ίδια στιγμή ξοδεύουν αφειδώς σε διαφημίσεις για να ενημερώσουν το καταναλωτικό κοινό για τις εκπτώσεις που τρέχουν), τότε θα συνεχίσουν να χάνουν πελατεία. Και αν κάποιοι πιστεύουν ότι είναι καλοί, τότε ας αφήσουν τον καθρέπτη στην άκρη και ας ρίξουν μία ματιά στις κριτικές για να δουν που χωλαίνουν.
Υ.Γ.
Πρέπει να παραδεχθώ, ωστόσο, ότι η διαδικτυακή απάντησή τους ήταν άμεση και ιδιαίτερα ευγενική. Όμως, μετά την απομάκρυνση από το ταμείο…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου