Δευτέρα, 4 Σεπτεμβρίου 2017

Οταν η κακή δημοσιότητα είναι... καλή

"Bad press is good marketing" (η κακή δημοσιότητα είναι καλό μάρκετινγκ), συνηθίζουν να λένε οι Αμερικάνοι, κάτι που επιβεβαιώνεται και στην περίπτωση των παραδοσιακών μαύρων ταξί της Μεγάλης Βρετανίας.

Το 2014, λοιπόν, οι οδηγοί των μαύρων ταξί διαδήλωσαν στο κεντρικό Λονδίνο, διαμαρτυρόμενοι για την ''επέλαση'' της Uber, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί κυκλοφοριακό κομφούζιο.

Τι πέτυχαν, ακριβώς; Αντί να πλήξουν την Uber, καταγράφηκε αύξηση 850% στα downloads της εφαρμογής της, σπρώχνοντας πιο κοντά στον γκρεμό μία παράδοση που κρατάει σχεδόν έναν αιώνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου