Φυλλάδια και διαφημίσεις από τον Σκλαβενίτη

Οι καιροί που διανύουμε είναι ιδιαίτερα πονηροί. Αυτό φαίνεται ότι αντιλήφθηκαν εσχάτως στον Σκλαβενίτη, όπου αναμένεται κάποιες σταθερές αξίες να… ξεθυμάνουν.

Φυσικά δεν αναφέρομαι μόνο στο σύστημα της δικαιοχρησίας (franchise), που κληρονόμησε από τον Μαρινόπουλο (ορισμένα καταστήματα που λειτουργούν με αυτό το μοντέλο ανοίγουν και τις Κυριακές), αλλά στην τροποποίηση της επικοινωνιακής της πολιτικής. Η ελληνική αλυσίδα αναμένεται σύντομα να δραστηριοποιηθεί ενεργά στον τομέα της προβολής, εκεί όπου χρόνια κρατούσε χαμηλό προφίλ. 

Τον τελευταίο καιρό ακούγεται ότι η οικογένεια Σκλαβενίτη επεξεργάζεται τη δημιουργία τηλεοπτικού σποτ που θα τρέξει σε εθνική κλίμακα. Υπενθυμίζεται ότι η οικογένεια παρέμενε όλα αυτά τα χρόνια συνειδητά μακριά από το χώρο της τηλεόρασης. Επίσης, αναμένεται να μπει και αυτή στο χορό των διαφημιστικών φυλλαδίων.

Αν τώρα αναρωτιέστε για ποιο λόγο η εταιρεία αλλάζει ρότα, η απάντηση είναι πολύ απλή: η εταιρεία αδυνατεί να προσελκύσει τους πελάτες του δικτύου της Μαρινόπουλος, που αποτελούσε και τον κύριο στόχο της. Η αλυσίδα πάει πολύ καλά στην Αττική (όπου δραστηριοποιείτο αποκλειστικά μέχρι πρόσφατα και όπου έχει πιστό κοινό), αλλά εκεί που «χωλαίνει» είναι στην επαρχία, όπου το σχετικά άγνωστο brand name Σκλαβενίτης θέλει στήριξη.

Ο όμιλος Σκλαβενίτη, που πλέον διαθέτει 495 καταστήματα σε Ελλάδα και Κύπρο (όντας ο μεγαλύτερος εργοδότης της χώρας, με 20.000 υπαλλήλους), αντιλήφθηκε, έστω και καθυστερημένα, ότι θα πρέπει να προσαρμοστεί στα κελεύσματα των καιρών, αν πραγματικά επιθυμεί να μην χάσει οριστικά μία σημαντική μερίδα καταναλωτών, ιδιαίτερα στην επαρχία, που έχει βρει καταφύγιο στον ΑΒ Βασιλόπουλο και στα Lidl.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πέρα από το χαμηλό προφίλ που διατηρούσε ο Όμιλος στον τομέα της προβολής, είχε και ελλιπέστατη παρουσία στο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς δεν διαθέτει ιστοσελίδα (είναι "υπό κατασκευή" εδώ και μήνες), ούτε καν λογαριασμό στο Facebook. Εκτιμώ, ωστόσο, ότι αυτό θα είναι το τελευταίο οχυρό που θα πέσει, κάτι που, αν ο Σκλαβενίτης πραγματικά επιθυμεί να παραμείνει ανταγωνιστικός και να πιάσει το σφυγμό της αγοράς, αναμένεται να γίνει σύντομα…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia