Πέμπτη, 11 Ιανουαρίου 2018

Ιδιοκτήτης καταστήματος ταξιδεύει 800 χλμ. για να γρονθοκοπήσει γυναίκα που άφησε αρνητική κριτική...

Όταν η κριτική βγάζει το ζώο που κρύβουμε μέσα μας…

Ένας ιδιοκτήτης καταστήματος από την Κίνα ταξίδεψε 530 μίλια (περίπου 800 χλμ.) για να χειροδικήσει σε μια γυναίκα που άφησε αρνητική κριτική, στέλνοντάς την στο νοσοκομείο.

Η άτυχη γυναίκα είχε παραγγείλει ρούχα μέσω του διαδικτύου αλλά έκανε το λάθος να παραπονεθεί σε ιστοσελίδα που φιλοξενεί κριτικές, καθώς το εμπόρευμα κατέφθασε με τέσσερις μέρες καθυστέρηση.

Εξοργισμένος ο ιδιοκτήτης για την χαμηλή βαθμολογία, απείλησε ότι θα σκοτώσει τη νεαρή γυναίκα. Πράγματι, ο οξύθυμος άνδρας έστησε καρτέρι, όπως καταγράφηκε από βίντεο, στην ανυποψίαστη γυναίκα, την οποία αφού πρώτα την χαστούκισε, κατόπιν την κλώτσησε. Η γυναίκα μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο με διάσειση.

Απτόητος ο νταής, της έστειλε ακόμη ένα μήνυμα, μετά το περιστατικό, για να της πει ότι ταξίδεψε 530 μίλια για να της δώσει ένα καλό μάθημα και ότι αν χρειαστεί θα το κάνει ξανά.

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει κάτι τέτοιο. 
Πριν καιρό ένας συγγραφέας στην Αμερική ταξίδεψε σε άλλη πολιτεία και γρονθοκόπησε κάποιον, μόλις άνοιξε την πόρτα του σπιτιού του, επειδή έγραψε αρνητική κριτική για το βιβλίο του. Στην Κίνα, πάλι, ένας διανομέας άφησε αιμόφυρτη μία γυναίκα, φοβούμενος ότι θα έγραφε αρνητική κριτική καθώς η παραγγελία της είχε καθυστερήσει.

Σε κάποιους δεν αρέσει η κριτική και το δείχνουν…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου