Πώς μπορεί μια τουριστική επιχείρηση να αυξήσει τα likes στο Facebook

Αναμφίβολα, ένας από τους κύριους στόχους κάθε εταιρικής σελίδας στο Facebook είναι η απόκτηση likes όχι μόνο επειδή τα πολλά like λειτουργούν ως social proof (ένα είδος αναγνώρισης), αλλά και επειδή όλο και περισσότεροι φίλοι θα μπορούν να εκτεθούν μελλοντικά στις αναρτήσεις.
   Με ποιους όμως τρόπους μπορούμε να αυξήσουμε τα like της σελίδας μας, χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψουμε χρήματα σε διαφήμιση ή σε εξαγορά likes; Κάποιες εύκολες και ανέξοδες πρακτικές είναι οι ακόλουθες:
ü  Κάντε αναρτήσεις με ελκυστικό και ενδιαφέρον περιεχόμενο, εμπλουτισμένες με φωτογραφίες, βίντεο ή infographic. Το περιεχόμενο δεν πρέπει να είναι γενικής φύσεως, αλλά στοχευμένο στις ανάγκες του κοινού σας.
ü  Ανεβάζετε τακτικά, συνήθως όχι περισσότερες από τρεις αναρτήσεις την ημέρα και όχι λιγότερες από μία την εβδομάδα, και τις κατάλληλες μέρες και ώρες. Αν μπορείτε ανεβάζετε τις ίδιες ώρες κάθε μέρα.
ü  Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας. Επικοινωνήστε μαζί τους, ρωτήστε και απαντήστε σε ερωτήσεις, πάρτε μέρος σε συζητήσεις που γίνονται στη σελίδα, απαντήστε στα σχόλια, κάντε like ή share.
ü  Ανά τακτά χρονικά διαστήματα, χωρίς να γίνεστε πιεστικοί, προτείνετε τη σελίδα σε φίλους και συναδέλφους. Εναλλακτικά ζητήστε από τους «πιστούς» ακόλουθους της σελίδας να σας προτείνουν στους φίλους τους.
ü  Τοποθετήστε το page plugin ή το url της σελίδας παντού: στην ιστοσελίδα, στις επαγγελματικές κάρτες, στη βιτρίνα, στο blog (όπου μπορείτε να τοποθετήσετε Facebook like box), στην υπογραφή του e-mail, στα έντυπα και ηλεκτρονικά φυλλάδια της εταιρείας κ.λπ.
ü  Διοργανώστε διαγωνισμούς-κληρώσεις (φροντίστε το δώρο που κληρώνετε να είναι σχετικό με το προϊόν ή την υπηρεσία σας), προσφέρετε κάτι δωρεάν ή με έκπτωση.
ü  Ανακοινώστε τη νέα σελίδα μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό στο Facebook αλλά και το Instagram, με ένα γραφικό που θα αναγράφει «Follow me on Facebook». Τοποθετείστε το link σε ευδιάκριτο σημείο, ή κάνοντας σχετική ανάρτηση στο blog ή στο Twitter.
ü  Δημιουργήστε ένα ελκυστικό Facebook cover. Συμπεριλάβετε κάποιο Call to Action (πχ: «Κάντε μας Like για να ενημερώνεστε για αποκλειστικές προσφορές»).
ü  Συμπληρώστε τη σελίδα σας με πληροφορίες –ενσωματώνοντας λέξεις-κλειδιά- που συνήθως αναζητούν οι υποψήφιοι πελάτες σας. Ιδιαίτερα στην ενότητα About πρέπει να υπάρχει σύντομη επισκόπηση σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το link για την ιστοσελίδα καθώς και χρήσιμες συμπληρωματικές πληροφορίες.
ü  Στείλτε σχετικό e-mail στις επαφές σας. Το Facebook παρέχει τη δυνατότητα να φορτώσετε τις επαφές σας και να αποστείλετε ενημερωτικό newsletter.
ü  Χρησιμοποιήστε μηνύματα που εμφανίζονται ξαφνικά (Facebook Page Pop-Up Plugins), τα οποία παρακινούν τους χρήστες που περιηγούνται στην ιστοσελίδα σας, περίπου 10-20 δευτερόλεπτα μετά την είσοδό τους, να κάνουν like στη σελίδα σας.
ü  Επιστρατεύστε μία μπάρα καλωσορίσματος (Hello Bar), που τοποθετείται ψηλά στην ιστοσελίδα και προτρέπει τους επισκέπτες να κάνουν like. Η μπάρα αυτή δεν ενοχλεί τους χρήστες, τους οποίους ακολουθεί καθώς κάνουν scroll.
ü  Διαμοιραστείτε links με μπλόγκερς. Ζητήστε τους να ανεβάσουν κάποια ανάρτησή σας και κάντε και εσείς το ίδιο με δικές τους αναρτήσεις.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia