Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2018

Οταν το τμήμα εξυπηρέτησης βαφτίζει "σκύλα" την πελάτισσα...


Η αμερικάνικη εταιρεία καλωδιακής τηλεόρασης Comcast φημίζεται για το πολύ κακό επίπεδο εξυπηρέτησης του πελάτη, το οποίο, συχνά, ξεπερνάει τα όρια. Χαρακτηριστική ήταν η περίπτωση μιας πελάτισσας, της 63χρονης Mary Bauer, η οποία είχε παραπονεθεί ουκ ολίγες φορές για το επίπεδο υπηρεσιών της εταιρείας. 

Μετά από επανειλημμένες οχλήσεις, και αφού χρειάστηκε το προσωπικό επιδιόρθωσης να την επισκεφθεί 39 φορές για να εγκαταστήσει το αγαπημένο της κανάλι, το πρόβλημά της φάνηκε να επιλύεται.

Όταν όμως παρέλαβε το λογαριασμό, που ήταν φουσκωμένος κατά 50 δολάρια, έσπευσε για μία ακόμη φορά να παραπονεθεί. Τότε, κάποιος μέσα από την εταιρεία βρήκε την κατάλληλη στιγμή για να τιμωρήσει την «δύστροπη» πελάτισσα. Στον νέο λογαριασμό που τις εστάλη υπήρχε ένας προσβλητικός χαρακτηρισμός: «σούπερ σκύλα» (Super Bitch). 

Το θέμα πήρε διαστάσεις και η Comcast αναγκάστηκε να απολογηθεί και δεσμεύτηκε να διερευνήσει το περιστατικό. Ωστόσο, δεν ήταν η πρώτη φορά που το τμήμα εξυπηρέτησης της εν λόγω εταιρείας στέλνει παραποιημένο φάκελο. Πριν το περιστατικό αυτό, ένας άλλος υπάλληλος έγραψε "κόπανος" (assholeπάνω στον φάκελο πελάτη που διέκοψε τη σύνδεση. .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου