Τετάρτη, 25 Απριλίου 2018

Να το γεμίσω;


Ένας τρόπος για να διαφοροποιηθείς από τον ανταγωνισμό και να μείνεις βαθιά χαραγμένος στο μυαλό του πελάτη είναι η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη. Ένας τρόπος για να μετατρέψεις τον πελάτη της πρώτης φοράς σε τακτικό πελάτη είναι να του προσφέρεις μια μοναδική εμπειρία, κάτι που θα τον ενθουσιάσει και θα του φτιάξει την μέρα.

Με όλα αυτά, ακόμα και αν το προϊόν σου δεν διαφέρει από αυτά των ανταγωνιστών, εσύ μπορείς πάλι να ξεχωρίσεις και να διαπρέψεις. Και, το σημαντικότερο, όλα αυτά χωρίς να χρειαστεί να καταβάλλεις ιδιαίτερη προσπάθεια ή να επενδύσεις σημαντικά κεφάλαια.

Πάντα λοιπόν να βλέπετε την μεγάλη εικόνα και να δίνετε έμφαση στη λεπτομέρεια, προσπαθώντας πάντα να βρίσκετε απλούς και ανέξοδους τρόπους για να  εμπλουτίσετε την εμπειρία του επισκέπτη σας.

Αφορμή για αυτόν τον σύντομο πρόλογο αποτέλεσε ένα εξαιρετικό άρθρο που διάβασα, της κας Ράνιας Μπατή, Marketing & Communication Manager στην εταιρεία Sunsoft Hospitality (μπορείτε να διαβάσετε το original post εδώ), το οποίο σας παραθέτω αυτούσιο.

"Κάνε ότι κάνεις τόσο καλά, ώστε να θέλουν να ξαναέρθουν σε εσένα και να φέρουν και τους φίλους τους!!!" Walt Disney
Σε κεντρικό βενζινάδικο στα Δυτικά προάστια.
Βάζεις βενζίνη
Σου καθαρίζουν τα τζάμια
Ελέγχουν τον αέρα στα λάστιχα
Ελέγχουν το νερό στους υαλοκαθαριστήρες
Φεύγοντας σου δίνουν την απόδειξη με 2 αρωματικά μαντηλάκια
Και το κερασάκι στην τούρτα… ρυθμίζουν την κυκλοφορία για να φύγεις γιατί βγαίνεις σε πολύ κεντρική λεωφόρο.
Όλα τα παραπάνω (εκτός από το πρώτο)… ΔΕΝ ΤΑ ΖΗΤΗΣΕΣ!
Δεν αναφέρω χαιρετισμό-αποχαιρετισμό, με ζεστό χαμόγελο, επαγγελματική ένδυση, ταχύτητα (εντυπωσιακή)! Αυτά (πρέπει) να εννοούνται…
Κοστίζουν κάτι τα παραπάνω;
Tίποτα, μόνο λίγο παραπάνω χρόνο και πολλή όρεξη, διάθεση και μεράκι για τη δουλειά. Στην ουρά πέντε αυτοκίνητα για να εξυπηρετηθούν. Το αναφέρω, γιατί σίγουρα ορισμένοι θα σκεφτούν ότι δεν έχουν δουλειά και κάθονται. Ενδεχομένως σε περιπτώσεις εξαιρετικά αυξημένης κίνησης να μην προσφέρονται όλα αυτά. Σίγουρα τα βασικά και κάτι παραπάνω.
Μην ξεχνάτε να τους ΕΝΘΟΥΣΙΑΖΕΤΕ κάθε στιγμή και να τους προσφέρετε αυτό ακριβώς που ζητάνε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου