Αποφθέγματα διάσημων αντρών: Henry Ford

«You can take my factories, burn up my buildings, but give me my people and I'll build the business right back again». Μπορείτε να μου πάρετε όλα τα εργοστάσια, να μου κάψετε όλα τα κτίρια, αλλά αφήστε μου τους ανθρώπους μου (το προσωπικό μου) και θα ξαναφτάσω την εταιρεία μου εκεί που ήταν και πριν.

Η ψυχή κάθε επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της. Είναι οι άνθρωποί σου, η ομάδα σου, αυτή που θα κάνει τη διαφορά, αυτή που θα σε οδηγήσει σε υψηλότερα επίπεδα. Είναι το σημαντικότερό σου περιουσιακό στοιχείο.

Ο Χένρι Φορντ το ήξερε πολύ καλά αυτό. Ο Φορντ φρόντιζε ιδιαίτερα τους υπαλλήλους του, αρκεί βέβαια να µην συμμετείχαν σε συνδικάτα. Τους πλήρωνε ημερομίσθιο 5 δολάρια, τα διπλάσια από τους ανταγωνιστές, μείωσε τις ώρες εργασίας από εννέα σε οκτώ και καθιέρωσε τις δύο κολλητές αργίες (Σαββατοκύριακα). Εθεωρείτο τα χρόνια εκείνα ως ο «Ηρωας της Αμερικής».

Είχε, μάλιστα, δηµιουργήσει «Τµήµα Κοινωνικής Συµπεριφοράς» με σκοπό να αποτρέψει τη σπατάλη του μισθού τους στο τζόγο ή το ποτό, ενώ ήταν ο πρώτος που απαγόρευσε το κάπνισµα, πιστεύοντας ότι ήταν βλαβερό για την υγεία.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia