Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2018

Γιατί η Marriott κλήθηκε να πληρώσει 600.000 δολάρια...



Υπήρξε συνήθης πρακτική πολλών ξενοδοχειακών μονάδων που διέγνωσαν έναν «άκομψο» τρόπο για να αυξήσουν την κερδοφορία τους. Μιλάμε για το εσκεμμένο μπλοκάρισμα του Wi-Fi, με τη χρήση εξελιγμένου λογισμικού, προκειμένου οι επισκέπτες να πληρώσουν για να αποκτήσουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Σε ένα τέτοιο περιστατικό, το 2014, η αρμόδια για θέματα επικοινωνιών Επιτροπή στις Ηνωμένες Πολιτείες, FCC, επέβαλε «τσουχτερό» πρόστιμο ύψους 600.000 σε ξενοδοχείο της Marriott, στο Nashville.

Το εν λόγω ξενοδοχείο, εκμεταλλευόμενο μια εκδήλωση στο συνεδριακό χώρο του, μπλόκαρε το Wi-Fi για να χρεώνει τους παρευρισκόμενους μέχρι και 1.000 δολάρια ανά συσκευή για να αποκτήσουν πρόσβαση στο δίκτυο.

Μολονότι αρχικά το ξενοδοχείο χαρακτήρισε την εν λόγω ενέργεια ως «έννομη», επικαλούμενη πληθώρα παραδειγμάτων από βιομηχανίες, πανεπιστήμια και νοσοκομεία, εντούτοις η αλυσίδα Marriott δήλωσε ότι θα καταβάλλει κανονικά το πρόστιμο.