Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γιατί οι σερβιτόροι των Hooters είναι αποκλειστικά θηλυκού γένους...


Τρεις άνδρες μήνυσαν την αμερικάνικη αλυσίδα εστιατορίων Hooters, που εισήγαγε την έννοια των breastaurants λόγω των πληθωρικών της σερβιτόρων, καθώς απορρίφθηκαν για τη θέση του σερβιτόρου.

Οι τρεις άνδρες, «πατώντας» πάνω σε έναν νόμο του 1964 που απαγορεύει την άρνηση πρόσληψης λόγω διακρίσεων που σχετίζονται με το φύλο, κέρδισαν ο καθένας 19,100 δολάρια. Για να μην βρεθεί σε παρόμοια θέση στο μέλλον, η Hooters άνοιξε μερικές θέσεις όπου θα μπορούσαν να απασχοληθούν και άνδρες.

Οι θέσεις αυτές δεν αφορούσαν το επάγγελμα του σερβιτόρου, καθώς, όπως ισχυρίστηκε η εταιρεία στη δίκη, το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα (και η επιβίωσή της) έγκειται στην παρουσία των πληθωρικών κοριτσιών…

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παράπονα Πελατών. Για γέλια και για κλάματα...

Συχνά ο αποδέκτης ενός παραπόνου δεν έχει πολλά περιθώρια για να επιλύσει το πρόβλημα προς όφελος του πελάτη. Ο λόγος; Το παράπονο είναι παράλογο ή εξωφρενικό (απόρροια ίσως της χαμηλής νοημοσύνης;). Όπως τα παράπονα που σταχυολόγησε ο βρετανικός ταξιδιωτικός όμιλος THOMASCOOKVACATIONS, τα οποία δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι είναι για γέλια (ή για κλάματα). Ας τα δούμε: 1.«Πήγαμε διακοπές στην Ισπανία και είχαμε πρόβλημα με τους οδηγούς ταξί. Ηταν όλοι τους Ισπανοί». 2.«Η παραλία ήταν αμμουδερή. Επρεπε να πλύνουμε τα πάντα όταν επιστρέψαμε στο δωμάτιο». 3.«Κανείς δεν μας είπε ότι θα υπάρχουν ψάρια στο νερό. Τα παιδιά τρομοκρατήθηκαν». 4.«Με τσίμπησε κουνούπι. Η ταξιδιωτική μπροσούρα δεν έκανε καμία αναφορά για κουνούπια». 5.«Επρεπε να περιμένουμε έξω στην ουρά για να πάρουμε το πλοίο και δεν είχε κλιματισμό». 6.«Είναι καθήκον του τουριστικού πράκτορα να μας προειδοποιήσει για την ύπαρξη ενοχλητικών συνταξιδιωτών». 7.«Δεν έπρεπε να επιτρέπεται η toplessηλιοθεραπεία. Αποσπούσε συνέχεια τη…

Πελάτες που απειλούν να ανεβάσουν αρνητική κριτική. Πώς ένα ξενοδοχείο πρέπει να τους αντιμετωπίσει

Κάθε επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στο χώρο της φιλοξενίας γνωρίζει καλά την αξία των κριτικών. Ωστόσο, αυτό το γνωρίζουν και οι ίδιοι οι πελάτες, οι οποίοι συχνά προβαίνουν (συχνά και πριν ακόμη μεταβούν στο ξενοδοχείο) εκβιαστικά σε παράλογες απαιτήσεις, απειλώντας ότι αν δεν ικανοποιηθούν τα αιτήματά τους, όπως είναι η αναβάθμιση ή η δωρεάν διανυκτέρευση, θα ανεβάσουν αρνητική κριτική. Αυτό συνιστά μία δύσκολη κατάσταση για το προσωπικό του ξενοδοχείου, το οποίο από την μία δεν επιθυμεί να υποκύψει στις ορέξεις του κάθε παράλογου πελάτη, από την άλλη δεν θέλει να είναι ο λόγος που το ξενοδοχείο θα λάβει μια αρνητική κριτική.
Ένα παράδειγμα σε 5άστερο ξενοδοχείο στην Πελοπόννησο
Έλληνας πελάτης που έκανε κράτηση μέσω ιστοσελίδας για DoubleBungalowSharingPool, έλαβε δωρεάν αναβάθμιση –επειδή ήταν καλός πελάτης- σε DoubleBungalowSeaFront. Ωστόσο το δωμάτιο δεν του άρεσε και έκανε παράπονα για έντομα, παλιά έπιπλα και πως δεν ανταποκρινόταν σε 5άστερο. Η υπεύθυνη του ξενοδοχείο…

Τι έκανε ο σερβιτόρος ενός ξενοδοχείου για να ικανοποιήσει έναν πελάτη

Πριν από λίγα χρόνια, ένας σερβιτόρος στο Ritz, στο Ντουμπάι, της ομώνυμης αλυσίδας πολυτελών ξενοδοχείων, κρυφάκουσε έναν επισκέπτη να λέει στην καθηλωμένη σε αναπηρικό καροτσάκι σύζυγό του ότι ήταν ντροπή που δεν μπορούσε να την πάει κάτω στην ειδυλλιακή παραλία.

Ο σερβιτόρος αμέσως ενημέρωσε το τμήμα συντήρησης και την επόμενη μέρα είχε φτιαχτεί μία ξύλινη ράμπα που έφθανε μέχρι την παραλία, που οδηγούσε σε μία ειδικά σχεδιασμένη τέντα προκειμένου το ζευγάρι να δειπνήσει.

Στην εν λόγω αλυσίδα, που συνιστά case study για την παροχή υποδειγματικής εξυπηρέτησης, οι υπάλληλοι μπορούν να ξοδέψουν έως 2.000 δολάρια προκειμένου να ικανοποιήσουν έναν επισκέπτη. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου έμαθε για το συμβάν αφού είχε ήδη κατασκευαστεί η ράμπα...