Πώς ''το Red Bull δίνει φτερά'' κόστισε στην εταιρεία 13 εκατ. δολάρια...


«Το Red Bull δίνει φτερά» είναι ίσως από τα πιο επιτυχημένα και αναγνωρίσιμα σλόγκαν παγκοσμίως, όμως αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι ότι κόστισε στον κολοσσό από την Αυστρία, που πουλάει κάθε χρόνο 6,3 δις. κουτάκια παγκοσμίως, 13 εκατ. δολάρια…

Πριν από λίγα χρόνια, η διάσημη παραγωγός του ενεργειακού ποτού βρέθηκε αντιμέτωπη με αγωγές. Σε μία από αυτές, ο Benjamin Careathers ισχυρίστηκε ότι το σλόγκαν της εταιρείας είναι παραπλανητικό καθώς μετά από 10 χρόνια κατανάλωσης του Red Bull «δεν έβγαλε φτερά και ούτε βελτιώθηκε η συγκέντρωση ή η ταχύτητά του».

Η Red Bull, που δεν ήθελε να πληγεί η φήμη της με μια δικαστική διαμάχη, συμφώνησε να πληρώσει συνολικά 13 εκατομμύρια δολάρια σε οποιονδήποτε Αμερικάνο πολίτη δηλώσει ότι εξαπατήθηκε από το σλόγκαν, ο οποίος αγόρασε το συγκεκριμένο ποτό από την 1η Ιανουαρίου 2002 έως τις 3 Οκτωβρίου 2014 – ο καθένας θα λάβει ως αποζημίωση 10 δολάρια σε μετρητά ή 15 δολάρια σε προϊόντα της εταιρείας, ανεξάρτητα αν υπάρχει απόδειξη αγοράς που να το αποδεικνύει.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia