Super Ball. Η αποθέωση του μάρκετινγκ


Το Super Bowl, ο τελικός του αμερικάνικου ράγκμπι, δεν είναι μόνο η κορυφαία  γιορτή του αμερικάνικου αθλητισμού σε συλλογικό επίπεδο, αλλά και η αποθέωση του μάρκετινγκ. Ας δούμε κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά που το επιβεβαιώνουν αυτό:
Ø Δημιουργούνται διαφημιστικά σποτάκια από 10 εταιρείες-κολοσσούς αποκλειστικά γι’ αυτό το event. Κάθε διαφημιστικό μήνυμα διαρκεί 30 δευτερόλεπτα και κοστίζει πέντε εκατομμύρια δολάρια (χωρίς να υπολογιστεί το κόστος παραγωγής).
Ø Το κόστος του διαφημιστικού χρόνου έχει αυξηθεί 76% την τελευταία δεκαετία (το 1967 ήταν μόλις 36.000 δολάρια).
Ø Το παιχνίδι το βλέπουν 115 εκατ. Αμερικανοί, το ένα τρίτο του πληθυσμού της χώρας. Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν περίπου 3 σεντ για κάθε έναν τηλεθεατή.
Ø Το 79% των Αμερικανών παραγγέλνει φαγητό και αναψυκτικά βλέποντας το παιχνίδι.
Ø Ένας στους τέσσερις τηλεθεατές θεωρούν ότι οι διαφημίσεις είναι το πιο σημαντικό στοιχείο του τελικού.
Ø Κατά τη διάρκεια του κυριακάτικου παιχνιδιού, ο μέσος Αμερικανός ξοδεύει συνολικά 82 δολάρια για φαγητό και ποτά.
ØΤα περισσότερα χρήματα, περίπου 123 δολάρια, δαπανά η ηλικιακή κατηγορία 35-44.
Ø Καταναλώνονται 1,25 δις. φτερά κοτόπουλου (χωρίς κόκκαλο), 12,5 εκατ. πίτσες και 25 εκατ. κιλά τσιπς.
Ø Την επομένη του παιχνιδιού, 1,5 εκατ. Αμερικανοί δεν πάνε στη δουλειά τους.

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia