Τρίτη, 5 Μαρτίου 2019

Αγνωστες ιστορίες πίσω από επώνυμα brand names



Πρόκειται για επώνυμα brand names που καλώς ή κακώς μας συντροφεύουν σε όλη μας τη ζωή. Τα ξέρουμε όλοι, όμως υπάρχουν ορισμένες άγνωστες και άκρως ενδιαφέρουσες πτυχές τους, τις οποίες μάλλον δεν γνωρίζουμε. Ας δούμε ορισμένες από αυτές:

1. Η επωνυμία Yahoo αποτελεί ακρωνύμιο του "Yet Another Hierarchical Officious Oracle" (άλλο ένα ιεραρχικό αυταρχικό μαντείο). Ηταν όμως και ένα φανταστικό είδος, που εμφανίστηκε στα «Ταξίδια του Γκιούλιβερ», το οποίο χαρακτηρίζεται ως αγενές, θορυβώδες και βίαιο.
2. Τα Starbucks χρησιμοποιούν αρκετά στρογγυλά τραπέζια, για να μην νιώθουν μόνοι οι πελάτες που δεν έχουν παρέα. Οι ψυχολόγοι διατείνονται ότι σε αντίθεση με τα τραπέζια που έχουν γωνίες, τα στρογγυλά κάνουν τον μοναχικό επισκέπτη να αισθάνεσαι σαν να βρίσκεται μόνος στο σπίτι του (αυτή η άνεση συνήθως τροφοδοτεί και την κατανάλωση).
3. Η Pepsi-Cola, που αρχικά προωθήθηκε ως «Brads Drink», πήρε το όνομά της, το 1898, από τον ελληνικό όρο «dyspepsia» (δυσπεψία), καθότι ο δημιουργός του, Caleb Bradham, πίστευε ότι το αναψυκτικό του αποτελούσε μια υγιεινή επιλογή που βοηθούσε στην πέψη.
4. Ενας στους 10 Ευρωπαίους έχει «συλληφθεί» σε κρεβάτι ΙΚΕΑ. Αν και δεν γνωρίζουμε αν το νούμερο είναι αληθινό, καθώς η έρευνα αμφισβητείται (τα ίδια τα ΙΚΕΑ δήλωσαν άγνοια), εντούτοις κρίνοντας από την επιτυχία των κρεβατιών της σουηδικής εταιρείας, μάλλον δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα.
5. Το iPad 2 θα κόστιζε 1.140 δολάρια, αντί για 729 που ήταν η τιμή του, αν κατασκευαζόταν στην Αμερική (όπου και θα δημιουργούνταν 67.000 νέες θέσεις εργασίας) και όχι στην Κίνα. Σύμφωνα με υπολογισμούς, στην Κίνα το ανά μονάδα  κόστος (εργατικό και λειτουργικό) ήταν 330 δολάρια, έναντι 630, αν η παραγωγή ήταν στην Αμερική.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου