Πέμπτη, 30 Μαΐου 2019

Ο απίθανος λόγος για τον οποίο απέτυχε ένα προϊόν...


Οι Αμερικάνοι αγάπησαν το Quarter Pounder των McDonalds από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκε, το 1972.
Ωστόσο, τη δεκαετία του ‘80
την πρωτοκαθεδρία του αμφισβήτησε η A&W, η οποία παρουσίασε στην αγορά ένα ακόμα μεγαλύτερο μπέργκερ, με περισσότερο κρέας, το 1/3 pound burger, το οποίο μάλιστα το διέθεσε στην ίδια τιμή με το Quarter Pounder
Ακόμα και στα blind test που διενεργήθηκαν το 1/3 pound burger υπερίσχυε του ανταγωνιστή του στη γεύση.
Όμως, όταν βγήκε στην αγορά, πάτωσε. Ανήσυχη η εταιρεία εκπόνησε έρευνα για να διαπιστώσει έκπληκτη ότι οι καταναλωτές πίστευαν ότι το Quarter Pounder είναι πιο μεγάλο από το αντίστοιχο της A&W!!!
Αποδείχθηκε εντέλει ότι οι Αμερικάνοι καταναλωτές (τουλάχιστον το 50% όσων ερωτήθηκαν) πίστευαν ότι το ¼ είναι περισσότερο, σαν ποσότητα, από το 1/3 – εξάλλου, το τρία είναι μικρότερο από το τέσσερα…
Για ποιο λόγο, λοιπόν, να αγοράσουν το μπέργκερ της A&W όταν με τα ίδια χρήματα μπορούσαν να πάρουν το πιο μεγάλο, όπως πίστευαν, μπέργκερ των McDonalds;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου