Πώς απάντησε εστιάτορας σε αρνητική κριτική...


Κριτική του χρήστη Kioday από το Ρίο ντε Τζανέιρο για εστιατόριο στα Φηρά της Σαντορίνης:

«Φθάσαμε στο άδειο εστιατόριο και έπρεπε να περιμένουμε πέντε λεπτά για να μας καθίσουν σε τραπέζι για δύο, μολονότι υπήρχαν πολλά άδεια τραπέζια και ορισμένα ζευγάρια κάθονταν ήδη σε τραπέζια για τέσσερα άτομα.
Εγώ δεν πεινούσα, οπότε μόνο η σύντροφός μου θα έτρωγε. Αμ δε. Μας είπαν να αποχωρήσουμε, καθώς υπάρχει μια ελάχιστη χρέωση για το κάθε άτομο. Προτιμούν δηλαδή να έχουν ένα άδειο εστιατόριο αντί να έχουν έστω ένα τραπέζι όπου ο ένας τρώει.
Μην έρθετε εδώ! Είναι γελοίο και με έκανε να αισθάνομαι άσχημα όταν μου ζήτησαν να φύγω. Δεν έχει κανένα νόημα».

Η απάντηση από τον ιδιοκτήτη και σεφ του εστιατορίου (τον οποίο οφείλω να παραδεχθώ ότι «κατασκοπεύω» καθώς απαντάει με ιδιαίτερο τρόπο) ήρθε μία μόλις μέρα μετά:

«Αγαπητέ Kioday,
Πρώτα από όλα το εστιατόριο μας είναι πάντα γεμάτο, ευτυχώς. Ισως ένας γνώστης των τριτοκλασάτων ταβερνών σαν και του λόγου σου να μην γνωρίζει τι εστί ο όρος  "RESERVE" πάνω στο τραπέζι.
Δεύτερον, αν δεν έχεις τα χρήματα να φας σε ένα εστιατόριο και η κοπέλα σου πεινάει, πάρ’την στα McDonald’s. Αν πάλι δεν έχεις χρήματα ούτε για ένα cheese-burger στα McDonald's (όπως προφανώς συμβαίνει στην περίπτωσή σου) ΜΕΙΝΕ ΣΠΙΤΙ. Δεν σου είπε ο γιατρός να μην πας πουθενά με μόλις πέντε ευρώ στην τσέπη σου;
Τρίτον, εγώ είμαι αυτός που αποφασίζω ποιο τραπέζι θα δώσω στους πελάτες μου, όχι εσύ. Αν έχεις συνηθίσει έτσι στο Ρίο ντε Τζανέιρο, τότε πήγαινε πίσω στο Ρίο»…


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia