Το αποκαλυπτικό μαγιό και το αντάρτικο μάρκετινγκ


Ο τελικός του Champions League ήταν το ιδανικό όχημα για την «εισβολέα», με αποκαλυπτικό μαγιό που ανέγραφε VitalyUncensored, στο γήπεδο, Kinsey Wolanski και τον YouTuber σύντροφό της Vitaly Zdorovetskiy, δημιουργό ιστοσελίδας με ερωτικό περιεχόμενο, προκειμένου να περάσουν -χωρίς να χρειαστεί να αγοράσουν διαφημιστικό χώρο- το μήνυμά τους, που δεν ήταν άλλο από την αναγνωρισιμότητα και φυσικά να δημιουργήσουν ντόρο, σε ένα ιδιαίτερα στοχευμένο (ανδρικό) κοινό, για την ιστοσελίδα τους.
Η 22χρονη ξανθιά και πρώην πορνοστάρ κατάφερε, υλοποιώντας αυτό που οι μαρκετίστες αποκαλούν guerilla marketing (αντάρτικο μάρκετινγκ), να τραβήξει πάνω της τα φώτα της δημοσιότητας και να γίνει διάσημη εν ριπή οφθαλμού. 
200.000 followers στο Instagram, μέσα σε μία μόλις ώρα, δεν είναι και λίγο πράγμα… Τα νούμερά της εκτοξεύτηκαν στο ένα εκατομμύριο θαυμαστές, πριν το Instagram κατεβάσει το προφίλ της, αν και μάλλον αυτή η εξέλιξη δεν θα πρέπει να την στενοχωρήσει.
Ο δε σύντροφός της δεν πήγε πίσω, καθώς απέκτησε, τα πρώτα λεπτά της εισβολής, 350.000 followers. Μάλιστα, μέσα σε λίγες ώρες η ιστοσελίδα του κέρδισε ένα εκατομμύριο νέους subscribers. Η δε διαφημιστική προβολή που απόλαυσε αντιστοιχεί στα 4 εκατ. δολάρια.
Not bad, όπως θα έλεγαν και οι Αμερικάνοι…

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia