Σέρβιρε κατά λάθος κρασί 5.150 ευρώ...


Γκάφα ολκής για ένα μέλος του προσωπικού του εστιατορίου Hawksmoor στο Μάντσεστερ της Μεγάλης Βρετανίας, το οποίο σέρβιρε κατά λάθος το πανάκριβο και σπάνιο (υπάρχουν μόλις 500 φιάλες) μπουκάλι Chateau le Pin Pomerol του 2001, αξίας περίπου 5.150 ευρώ, αντί για ένα συνηθισμένο οίνο αξίας μόλις 250 ευρώ.
Ποια, όμως, ήταν η αντίδραση του εστιατορίου, όταν αντιλήφθηκε τι είχε μόλις γίνει; Εκανε μια ανάρτηση στο Τwitter, όπου τόνιζε χιουμοριστικά και με μια δόση αυτοσαρκασμού ότι ελπίζει ο πελάτης του να είχε ένα όμορφο βράδυ, αφού, χωρίς να το αντιληφθεί, ήπιε ένα κρασί αξίας 4.500 λιρών. Οσον αφορά το καταρρακωμένο μέλος του προσωπικού, το εστιατόριο σχολίασε ότι «λάθη συμβαίνουν» και ενδεικτικά ανέφερε «κράτα το κεφάλι ψηλά, σε αγαπάμε όπως και να έχει». Η ανάρτηση έγινε viral, με τους περισσότερους χρήστες να επικροτούν την πρόθεση του εστιατορίου να μην τιμωρήσει τον άμεσα υπεύθυνο.
Η κουλτούρα αρκετών εταιρειών αναγνωρίζει ότι «ουδείς αλάθητος». Αναγνωρίζει ότι επιτρέπονται τα λάθη του προσωπικού, αρκεί βέβαια αυτό να μαθαίνει από αυτά, και δεν ευνοεί την ανάληψη τιμωρητικής δράσης. Πριν από χρόνια, όπως μου εκμυστηρεύτηκε πολύ καλή φίλη, σε πολύ μεγάλο online travel agent ένας υπάλληλος έκανε ένα λάθος, καθώς πρόσθεσε πρωινό στα καταλύματα, που κόστισε στην εταιρεία 1,9 εκατ. ευρώ. Κατόπιν τούτου, ο υπάλληλος αυτός υπέβαλε την παραίτησή του, η οποία όμως δεν έγινε δεκτή. Η εταιρεία θεώρησε ότι ο εν λόγω υπάλληλος δεν θα υποπέσει ξανά στο ίδιο λάθος και προτίμησε να τον κρατήσει παρά να επενδύσει σε κάποιον άλλον που μπορεί να σφάλλει και να χρεώσει την επιχείρηση άλλα 2 εκατομμύρια.
Φοβάμαι ότι αν κάποιο από αυτά τα δύο περιστατικά συνέβαινε στην χώρα μας ο υπάλληλος όχι μόνο θα είχε απολυθεί, αλλά θα τον πήγαιναν δικαστικά για να τους πληρώσει τη ζημιά… Οι περισσότεροι θα θυμούνται πέρυσι τη ρήτρα ξενοδοχείου βρετανικών συμφερόντων στην Κω που θα χρέωνε 30 ευρώ τις κοπέλες που καθάριζαν τα δωμάτια για κάθε παράπονο πελάτη...

Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia