Τι είναι αυτό που αναζητούν οι επισκέπτες της Airbnb;

Αυτό το ερώτημα απασχόλησε και την ίδια την Airbnb, η οποία εκπόνησε σχετική έρευνα, ερωτώντας μερικές χιλιάδες ταξιδιωτών, πριν καταλήξει σε έξι προσδιοριστικούς παράγοντες:
 Τοποθεσία, τοποθεσία, τοποθεσία. Όταν κάποτε ο Ellsworth Statler, εκ των πρωτοπόρων στο χώρο της φιλοξενίας, ερωτήθηκε για τα τρία μυστικά για την επιτυχία ενός ξενοδοχείου, απάντησε: «Location, location, location». Οι επισκέπτες επιλέγουν καταλύματα όχι μόνο με βάση την τιμή, αλλά και την τοποθεσία.
Δεν τους νοιάζει η ακριβής διεύθυνση, αλλά τι σημαίνει αυτή η διεύθυνση για το ταξίδι τους. Είναι σε ήσυχη ή κακόφημη περιοχή, κοντά –με τα πόδια- σε εστιατόρια, μπαρ, σούπερ μάρκετ, στάσεις μετρό;
 Πάρκινγκ. Οι επισκέπτες που ταξιδεύουν με δικό τους (ή νοικιασμένο) μεταφορικό μέσο, ιδιαίτερα σε μεγάλες πόλεις, θέλουν να γνωρίζουν αν υπάρχει ιδιόκτητος χώρος για να παρκάρουν το όχημά τους. Αν ναι, είναι στεγασμένος (π.χ. σε πιλοτή πολυκατοικίας ή γκαράζ – πλεονέκτημα σε περιοχές με έντονη ζέστη ή έκτακτα καιρικά φαινόμενα);
Αν δεν υπάρχει, εξηγήστε τους σχολαστικά τι εναλλακτικές έχουν. Για παράδειγμα, ενημερώστε τους πόσο εύκολο είναι να παρκάρουν έξω στο δρόμο (δώστε μια εκτίμηση χρόνου – ο όρος «εύκολο» είναι σχετικός και ο κάθε λαός τον αντιλαμβάνεται διαφορετικά) ή αν υπάρχουν στην περιοχή γκαράζ επί πληρωμή.
 Μη αναμενόμενοι θόρυβοι. Θορύβους τους οποίους εσείς δεν παρατηρείτε καν (η δύναμη της συνήθειας), όπως κατά την αποκομιδή των σκουπιδιών τα ξημερώματα, του κόκορα, του γείτονα στον επάνω όροφο, ακόμα και ο θόρυβος από το ψυγειάκι που υπάρχει στο υπνοδωμάτιο, για τους επισκέπτες σας μπορεί να αποβούν άκρως ενοχλητικοί.
Εντοπίστε αυτούς τους θορύβους και δείτε τι μπορείτε να κάνετε για να τους απομονώσετε (π.χ. τοποθετήστε διπλά τζάμια, προμηθευτείτε ωτασπίδες).
 Βοήθεια στην προσαρμογή. Οι επισκέπτες σας, ιδιαίτερα όσοι έρχονται από άλλες ηπείρους, μπορεί να μην γνωρίζουν πώς λειτουργεί το σύστημα θέρμανσης, τι πρέπει να κάνουν για να έχουν ζεστό νερό, σε τι εξυπηρετούν τα τρία τηλεκοντρόλ στο σαλόνι, πώς λειτουργούν οι οικιακές συσκευές.
Αναλάβετε λοιπόν προληπτική δράση και επιμορφώστε τους είτε μέσω ενός Εγχειριδίου του Σπιτιού, σε έντυπη ή/και ηλεκτρονική μορφή, είτε επισυνάπτοντας ταμπελίτσες, με απλά βήματα και σε διάφορες γλώσσες, πάνω σε κάθε τι μπορεί να προκαλέσει σύγχυση.
 Παροχές χωρίς αστερίσκους. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο ξεκάθαροι και ειλικρινείς γίνεται κατά την καταχώριση του χώρου σας, προκειμένου οι επισκέπτες σας να ξέρουν ακριβώς τι να περιμένουν. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι δυσάρεστες εκπλήξεις.
Αν για παράδειγμα αναφέρετε την ύπαρξη πισίνας, μην παραλείψετε να ενημερώσετε ότι αυτή την εποχή είναι άδεια ή ότι το Wi-Fi είναι προβληματικό, πέραν του σαλονιού, στα υπόλοιπα δωμάτια.
 Αίσθηση της έκτασης του χώρου και της διάταξης. Οι φωτογραφίες συχνά παραπλανούν, δείχνοντας έναν χώρο πολύ μεγαλύτερο από ότι είναι. Αν ο χώρος σας είναι μικρός, απλώς πείτε το χρησιμοποιώντας τις κατάλληλες λέξεις. Το μικρό είναι όμορφο, αρκεί να γνωρίζει από πριν ο επισκέπτης ότι είναι μικρό. Η απογοήτευση θα είναι μεγάλη αν κάποιος περιμένει να δει ένα ευρύχωρο διαμέρισμα και αντ’ αυτού αντικρίσει ένα μικροσκοπικό στούντιο. Οι φωτογραφίες, επίσης, αδυνατούν να αποτυπώσουν τη διάταξη του χώρου (π.χ. όπως αν το μπάνιο είναι εξωτερικό ή βρίσκεται σε διαφορετικό όροφο από τα υπνοδωμάτια). Για το λόγο αυτό, φροντίστε να περιγράψετε αναλυτικά τον χώρο σας.


Νεότερη Παλαιότερη
Protopapadakis-biblia