Πέμπτη, 22 Αυγούστου 2019

Το δεντρόσπιτο στην Ατλάντα και τα πολύτιμα διδάγματα...


Η καταχώριση ενός δεντρόσπιτου στην Ατλάντα με τρία ξεχωριστά δωμάτια που ενώνονται μεταξύ τους με ξύλινες γέφυρες με σκοινιά, θεωρήθηκε «η πιο «δημοφιλής καταχώριση στην Airbnb» καθώς ελάμβανε, εν έτει 2017, πάνω από 300.000 επισκέψεις το μήνα, ενώ 160.000 άνθρωποι το έχουν εντάξει στους καταλόγους επιθυμιών τους (wish list). Τα στοιχεία που την έκαναν να ξεχωρίσει από τη μάζα είναι τα εξής:
1)  Στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό. Το εν λόγω δεντρόσπιτο, που τιμολογείται στα 375 δολάρια το βράδυ με minimum δύο διανυκτερεύσεις, δεν απευθύνεται, καθότι δεν πληροί τις προδιαγραφές, σε οικογένειες, παρέες ή επιχειρηματίες. Η αγορά-στόχος είναι ξεκάθαρη: ζευγάρια, που συνήθως πρόκειται να γιορτάσουν κάποια σημαντική στιγμή (π.χ. επέτειο).
2) Η ειλικρίνεια είναι το παν. Η καταχώριση έχει ένα μειονέκτημα, καθώς δεν διαθέτει τουαλέτα στο εσωτερικό του, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν προσπαθεί να αποκρύψει. Στην περιγραφή τονίζονται τα εξής: «Το μπάνιο βρίσκεται στο υπόγειο/κάτω επίπεδο της ιδιωτικής κατοικίας μας. Οι επισκέπτες έχουν αποκλειστική πρόσβαση σε αυτό κατά τη διάρκεια της διαμονής τους (με κεφαλαία γράμματα). Τα δέντρα και η κύρια κατοικία βρίσκονται σε απόσταση 30 δευτερολέπτων μεταξύ τους».
3) Η δύναμη της φωτογραφίας. Λεπτομέρειες όπως τα σχοινιά με τους λαμπτήρες που κρέμονται κάτω από τη ξύλινη γέφυρα. λουλούδια και κεριά και ρουστίκ έπιπλα, όπως αποτυπώνονται υπέροχα στις φωτογραφίες, κάνουν αυτό το «ιδιαίτερο» κατάλυμα ακόμα πιο ιδιαίτερο, παρακινώντας ταυτόχρονα τους χρήστες να το μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
4) «Ταξιδεύει» το χρήστη. Μέσα από την περιγραφή, το δεντρόσπιτο της Ατλάντα πουλάει εμπειρίες. Τα άνετα κλινοσκεπάσματα, κατασκευασμένα από 100% αιγυπτιακό βαμβάκι μακράς διαρκείας και καθαρό λινό, τα παλαιά αντικείμενα, τα παράθυρα 80 ετών από φτερά πεταλούδας, το γύψινο εκμαγείο από αποτύπωμα Σιβηρικής Τίγρης, όλα ταξιδεύουν νοερά τον χρήστη πάνω στα δέντρα, όπου θα ξυπνάει από το κελάηδημα των πουλιών.
5)  Όλα είναι θέμα μάρκετινγκ. Η περιγραφή ξεκινάει με το πιο δυνατό χαρτί: «AIRBNB'S #1 "MOST WISHED-FOR LISTING WORLDWIDE!"». Αργότερα, παραθέτονται αναφορές που έχουν γίνει για το συγκεκριμένο δεντρόσπιτο από τα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα όλου του κόσμου. Την ίδια στιγμή, ωστόσο, συνιστά στους χρήστες να διαβάσουν όλη την περιγραφή και τους κανόνες του σπιτιού, καθώς δεν θέλουν ο επισκέπτης να διαμορφώσει μια εσφαλμένη εικόνα και να μην ανταποκριθούν στις προσδοκίες του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου