Σάββατο, 9 Νοεμβρίου 2019

Agnes Residence. Το ξενοδοχείο με τις πιο αποθεωτικές κριτικές (και την υψηλότερη βαθμολογία)...


«Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε ένα όμορφο και ήρεμο δρομάκι μόλις πέντε λεπτά με τα πόδια από την Παλιά Πόλη. Μπορεί εξωτερικά να μην σε κεντρίζει, ωστόσο μπαίνοντας στο εσωτερικό βλέπεις έναν πολύ όμορφο χώρο με λουλούδια παντού.
Εκείνο όμως που πραγματικά ξεχώρισε ήταν η θερμή υποδοχή του Frank, της Natalie και του συνόλου του προσωπικού. Νιώσαμε αμέσως σαν να είμαστε χρόνια φίλοι και μας άνοιξαν μια τεράστια αγκαλιά. Μας έφεραν χάρτη της πόλης, μας ενημέρωσαν για τα πάντα και μας έκαναν από την πρώτη στιγμή να νιώσουμε σπίτι μας. Ό,τι μας πρότειναν ήταν απίθανο!
Κάθε πρωί μας καλημέριζαν στη γλώσσα μας, γεγονός που μας έκανε να νιώθουμε ακόμα πιο οικεία και ζεστά. Ο μπουφές του πρωινού, όποια ώρα και να είχαμε πάει ήταν πάντα γεμάτος με ό,τι μπορεί κανείς να φανταστεί και το προσωπικό της κουζίνας συνεχώς αναπλήρωνε ότι είχε φαγωθεί.
Σε κάθε μας έξοδο μας ρωτούσαν αν θέλουμε να μας πάνε κάπου με το αυτοκίνητο (προσφορά του ξενοδοχείου!).
Το δωμάτιο ήταν υπέροχο, απόλυτα ήσυχο και ο καθαρισμός καθημερινός. Νιώθουμε πως ό,τι και να γράψει κανείς για την εξυπηρέτηση από τους ανθρώπους του Agnes είναι πολύ λίγο μπροστά σε ό,τι ζήσαμε».

Αυτό είναι ένα μόλις από τα αμέτρητα διθυραμβικά σχόλια για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων στην Πράγα, το οποίο απολαμβάνει την υψηλότερη δυνατή βαθμολογία: 5 αστέρια στο TripAdvisor (4.043 κριτικές), 9,8 στην Booking (1.220) και 4,9 στην Google (259 κριτικές), ίσως την υψηλότερη βαθμολογία από κάθε άλλο ξενοδοχείο σε αυτό τον πλανήτη.
Κάποτε ο Theodore Roosevelt είχε πει: «People don't care how much you know until they know how much you care» (τους ανθρώπους δεν τους νοιάζει πόσα ξέρεις μέχρι να τους δείξεις πόσο νοιάζεσαι). Αυτό ακριβώς κάνει το Residence Agnes. 
Διότι, εδώ τη διαφορά την κάνουν οι άνθρωποι και η έμφαση στη λεπτομέρεια, η οποία συν τοις άλλοις δεν κοστίζει. Σχεδόν όλα τα σχόλια αποθεώνουν το ξενοδοχείο όχι τόσο για τις παροχές του, αλλά κυρίως για τους ανθρώπους του.
Σε μια άλλη κριτική, πελάτης ανέφερε ότι λίγες μέρες πριν το ταξίδι επικοινώνησε μαζί του, μέσω email, ο μάνατζερ του ξενοδοχείου για να τον ρωτήσει αν χρειάζονται τίποτα, ώστε να καταστεί η διαμονή τους πιο άνετη. Όταν αυτός του ζήτησε, έχοντας γνώση ότι οι οδηγοί ταξί στην Πράγα χρεώνουν υπερβολικά τους ξένους τουρίστες, αν θα μπορούσε να στείλει ένα ταξί στον σιδηροδρομικό σταθμό, ο μάνατζερ του έδωσε αναλυτικές οδηγίες για το πού ακριβώς θα βρει τον οδηγό ταξί που θα του έστελνε το ξενοδοχείο.
To Residence Agnes συνιστά ένα εξαίρετο παράδειγμα για το πώς ένα ξενοδοχείο τεσσάρων αστέρων μπορεί να ξεπεράσει τις προσδοκίες των επισκεπτών του. Και αυτοί του το ανταποδίδουν («η αρχή της αμοιβαιότητας», σύμφωνα με τα στελέχη του μάρκετινγκ) μέσω του word of mouth και της δημοσίευσης αποθεωτικών κριτικών.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου