Κυριακή, 28 Αυγούστου 2016

Green Cola: Ένα ελληνικό success story κατακτά τη Γερμανία

Μπορεί οι ελληνικές εξαγωγές, σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, να μειώθηκαν φέτος κατά 8% το πρώτο εξάμηνο, όμως, κάποιοι, όπως αναφέρει η  Deutsche Welle σε πρόσφατο αφιέρωμα της, αντιστέκονται δημιουργικά, όπως η ελληνική εταιρεία παραγωγής αναψυκτικών της Green Cola.

Η Green Cola μπήκε στην ελληνική αγορά το 2012, εν μέσω κρίσης. Αφού πρώτα κατέκτησε το ελληνικό κοινό (το μερίδιο αγοράς της, σε μία ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά, ξεπερνάει το 8%), θέλησε να ανοίξει τα φτερά της για το εξωτερικό. Αφού πρώτα κατοχύρωσε πανευρωπαϊκά το όνομα και το σήμα της, εγκαινίασε τις εξαγωγές τόσο σε Ευρώπη, όσο και σε Σαουδική Αραβία, Ισραήλ και Αυστραλία.

Στην Γερμανία, με την αρωγή της “Greekys”, εταιρείας που αναλαμβάνει την προώθηση καινοτόμων προϊόντων στις γερμανόφωνες χώρες, πραγματοποιεί τις πρώτες εξαγωγές και εν συνεχεία δημιουργεί μια αμιγώς γερμανική εταιρεία για την εκεί διανομή της Green Cola.

Εισχωρώντας πρώτα στα 24ωρα μίνι μάρκετ, το ελληνικό αναψυκτικό πλέον πρωταγωνιστεί στα ράφια των γνωστών γερμανικών αλυσίδων σούπερ-μάρκετ αλλά και στα καταστήματα γαστρονομίας.
Πέρα από τη δημιουργία της εταιρείας στη Γερμανία, η δραστηριότητα της Green Cola παρουσιάζει και ένα άλλο αξιοσημείωτο: η πρώτη ύλη παράγεται στην Ελλάδα αλλά η τελική εμφιάλωση γίνεται στη Γερμανία.

Η γερμανική αγορά υποδέχθηκε με θέρμη το ελληνικό προϊόν. Οι λόγοι; Η πρωτοτυπία και τα συστατικά του. Όπως επισημαίνει ο κ. Ούλριχ Λοσλ, συνεργάτης της Green Cola για τη διανομή του προϊόντος στο κρατίδιο της Βάδης-Βυτεμβέργης, «δεν υπάρχει κάποιο άλλο παρόμοιο προϊόν στην κατηγορία του στη Γερμανία. Το βασικό του πλεονέκτημα είναι η ίδια του η συνταγή: οι σχεδόν μηδενικές θερμίδες, οι φυσικές γλυκαντικές ύλες, όπως η στέβια, που όμως δίνουν μία γευστική και δροσιστική εμπειρία στον καταναλωτή».
Παρ’ όλες τις δυσκολίες, συνεχίζει το άρθρο, τα ελληνικά προϊόντα συνεχίζουν να χαίρουν υψηλής εκτίμησης στο γερμανικό καταναλωτικό κοινό. Κατά τον κύριο Λοσλ, δεν παρατηρούνται αρνητικές στερεοτυπικές συμπεριφορές για κάποιο προϊόν λόγω της ελληνικής του προέλευσης: «Προϊόντα υψηλής ποιότητας, όπως για παράδειγμα το ελαιόλαδο, εκτιμώνται ιδιαίτερα. Αποφασιστικό ρόλο για την πετυχημένη πορεία τους στη γερμανική αγορά παίζει η αυθεντικότητα της προέλευσής τους».



Πηγή: προσαρμογή σε άρθρο-αφιέρωμα της Deutsche Welle

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου