Πέμπτη, 27 Απριλίου 2017

Η ΙΚΕΑ ανοίγει αυτόνομα εστιατόρια

Την περαιτέρω διείσδυσή της, με την δημιουργία αυτόνομων εστιατορίων, στο χώρο της εστίασης μελετά η ΙΚΕΑ.

Η νέα πρόκληση για την ΙΚΕΑ δεν φαίνεται να είναι άλλη από την ίδρυση ανεξάρτητων εστιατορίων-καφετεριών. Η διάσημη εταιρεία επίπλων επιθυμεί τα επόμενα χρόνια να συνδέσει το όνομά της με την εστίαση. Όπως είπε και ο υπεύθυνος τροφίμων της σουηδικής εταιρείας «Ελπίζω ότι σε λίγα χρόνια οι πελάτες μας θα λένε: “Τα ΙΚΕΑ είναι ένα καταπληκτικό μέρος για φαγητό – όπου μπορείς να αγοράσεις και έπιπλα».

Ενθαρρυμένη από τα αποτελέσματα ερευνών, τα όποια καταδεικνύουν ότι το 30% των πελατών της επισκέπτεται τα καταστήματα επίπλων αποκλειστικά για να φάει, η εταιρεία εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να διευρύνει αυτό που ξεκίνησε με επιτυχία στο παρελθόν δημιουργώντας  pop up εστιατόρια στο Λονδίνο, το Παρίσι και το Όσλο.

Δεν είναι εξάλλου τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια ο συγκεκριμένος τομέας της ΙΚΕΑ, που περιλαμβάνει τα εστιατόρια καθώς και τα μίνι-καταστήματα πώλησης τροφίμων και ποτών, είναι ένας από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους, με τις πωλήσεις να αυξάνονται 8% σε ετήσια βάση και τους πελάτες να πλησιάζουν τα 650 εκατομμύρια.

Ενδεικτικό της έμφασης που δίνει η εταιρεία στην εστίαση είναι το γεγονός ότι ανακαίνισε τα εστιατόρια που βρίσκονται στα καταστήματά της στις ΗΠΑ, ενώ παρουσίασε στο κοινό ένα ανανεωμένο μενού, με κοτόπουλο και vegan σουηδικούς κεφτέδες καθώς και περισσότερες «ντόπιες» γεύσεις σε κάθε χώρα.

Για την ιστορία, ο Ίνγκβαρ Κάμπραντ άνοιξε μεταπολεμικά το πρώτο κατάστημα-παντοπωλείο ΙΚΕΑ (από τα αρχικά του ονόματός του, της φάρμας και του χωριού του – το 1951 αποφάσισε να πουλάει αποκλειστικά
έπιπλα) στη Σουηδία  και από το 1959 το συμπλήρωσε με ένα μικρό, φθηνό εστιατόριο που σέρβιρε σουηδικές σπεσιαλιτέ. Η ιδέα πίσω από αυτό το εγχείρημα συνοψίζεται στα λόγια του Γκερντ Ντίβανλντ, υπεύθυνου του τομέα τροφίμων στις ΗΠΑ: «Πάντα λέγαμε ότι οι κεφτέδες είναι οι καλύτεροι πωλητές καναπέδων. Είναι δύσκολο να κάνεις δουλειές με πεινασμένους πελάτες. Αν τους ταΐσεις θα μείνουν περισσότερο στο κατάστημα, θα συζητήσουν τις πιθανές αγορές τους και θα αποφασίσουν επί τόπου, χωρίς να φύγουν. Αυτό ήταν το σκεπτικό από την αρχή».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου