Πέμπτη, 26 Σεπτεμβρίου 2019

Ξενοδοχείο στην Κω επιτρέπει στους πελάτες του (από τον Thomas Cook) να παραμείνουν χωρίς να (ξανα)πληρώσουν...


Showing our support to all in-house Thomas Cook guests, the management of Neptune Hotels informed them that none of them will be charged for their stay.
Read below letter for more information
#NeptuneHotelsResort #ThomasCook #support

Αυτό είναι το μήνυμα που ανήρτησε στον εταιρικό λογαριασμό στο Facebook το ξενοδοχείο Neptune την επομένη της κατάρρευσης του Thomas Cook, θέλοντας με αυτό τον τρόπο (χωρίς δηλαδή να τους χρεώσει για το υπόλοιπο της προγραμματισμένης διαμονής τους) να δείξει την αλληλεγγύη του στους επισκέπτες από το εν λόγω ταξιδιωτικό γραφείο, οι οποίοι αίφνης βρέθηκαν επί ξύλου κρεμάμενοι.
Όπως είπε και ένας από τους πολλούς χρήστες που φυσικά αποθέωσαν την εταιρεία: «Αυτές οι πράξεις κάνουν ένα ξενοδοχείο να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα». Όντως, το πολυβραβευμένο Neptune Hotel, που ίσως, κρίνοντας από τη βαθμολογία και το ύφος των κριτικών, είναι  το καλύτερο ξενοδοχείο στην Κω, επέδειξε, τις δύσκολες αυτές στιγμές, ευαισθησία, ενσυναίσθηση και ανθρωπιά, χαρακτηριστικά που είναι σπάνια ιδιαίτερα όταν μιλάμε για μία μεγάλη επιχείρηση.
Στην επιστολή, το μάνατζμεντ του ξενοδοχείου, αφού εκφράζει τη λύπη του για το πρόσφατο γεγονός που συγκλόνισε τον τουριστικό κλάδο και το οποίο αναμφίβολα θα έχει επιπτώσεις στην εταιρική κερδοφορία, δηλώνει ότι θα σταθεί στο ύψος των περιστάσεων και, ως επιβράβευση απέναντι σε όλους αυτούς του ανθρώπους που το επέλεξαν (αρκετοί εκ των οποίων είναι repeaters), θα καλύψει το ίδιο τα κόστη που θα προκύψουν από αυτό το ατυχές συμβάν.
Αξιέπαινη πρωτοβουλία, η οποία πέρα από τη θετική δημοσιότητα, θα ενδυναμώσει ακόμη περισσότερο τις σχέσεις του ξενοδοχείου με τους repeaters του και όχι μόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου